dezign.hu

Honlapkészítés / üzleti támogatás

Nyitólap

Cikkek


Az online marketingről

Az online marketing elemei és az ezekkel kapcsolatos munkafolyamatok egymásra épülnek. A tevékenységek szerteágazóak, specializált szakembereket kívánnak. Az egyes lépéseket komplex projektben fogjuk össze.

Tovább

Fizetett online hirdetések

A marketing költségkeret leghatékonyabb felhasználására a Google AdWords hirdetéseket és esetleg a célzott Facebook kampányokat javasoljuk. Az online költések hatása mérhető, a megtérülésről (ROI) pontos számaink vannak. A gyengébben teljesítő elemeket tetszés szerint elhagyhatjuk.

Tovább

Egyedi vagy bérelt webáruház?

Webáruház indítása előtt megfontolandó, hogy letölthető webshop motort, havidíjas bérelt webáruház-helyet, vagy teljesen egyedi fejlesztésű webáruházat választunk. A kezdeti döntést később nagyon költséges megmásítani.

Tovább

Reszponzív (mobilbarát) honlapok

A mobilról indított keresések számának növekedése (mely megelőzi a desktop kereséseket) miatt különösen indokolt a mobilbarát (mobile-friendly) webes megjelenés.

Tovább

Keresőoptimalizálás, SEO

A Google-rangsorban való előre kerülés több tényezőtől függ. ezek egyik fontos része a honlap megfelelő kialakítása (ezen belül a programozástechnikai és a tartalmi elemek), másik része pedig a külső linképítés, a weboldal ismertté tétele.

Tovább

Informatikai projektszemlélet

A hatékony, gyors, és az ügyfél igényeihez a lehető legjobban igazodó fejlesztési munkát megfelelő projektvezetési módszerekkel: a Lean és az Agile metódusok segítségével biztosítjuk.

Tovább

Többnyelvű honlapok

A többnyelvű honlap nem csak a fejlesztésnél, de a tartalomkezelésnél is többletköltséget (vagy ráfordított időt) jelent.

Tovább

Tartalomírás: content is king

Az online megjelenésünket akkor válthatjuk valós látogató-bázisra és így profitnövekedésre, ha értékes tartalmakat szolgáltatunk. A Google-rangsorban is ez számít a legtöbbet, de látogatóink megtartásában és a bizalom kiépítésében talán még fontosabb a szerepe.

Tovább

Analitika, hatáselemzés

Minden átadott honlapunkba beépítjük a Google Analytics terméket, amely ingyenesen használható. Ügyfeleink természetesen hozzáférést kapnak a fiókhoz. Megismerhetjük a látogatószám változásait az egyes tartalmi változtatások hatására. Forintosítva mérhetjük a hirdetési költéseink megtérülését.

Tovább

Közösségi média: Facebook, LinkedIn

Honlapunk ismertségének, elérésének növelésére érdemes a közösségi média ingyenes, később pedig fizetős lehetőségeit használni. Populárisabb témák/tevékenységek esetén a Facebookot, professzionális/szakmai tevékenység esetén a LinkedIn-t (esetleg a kettő kombinációját) javasoljuk.

Tovább

A YouTube fontossága a SEO-ban

A YouTube videók megfelelő relevancia esetén a Google első sorában szerepelnek (nem csak videó-keresés esetén!). A videók beágyazása javítja relevanciánkat a Google rangsorában. Sok felhasználó közvetlenül a YouTube-on keres. Miért hagynánk ki ezt a lehetőséget?

Tovább

Alkalmazott web-technológia

Szeretnénk bemutatni azokat a műszaki elemeket, amelyek bárki számára hozzáférhetőek (gyakran ingyenesen), és amelyek segítségével megfelelő online megjelenés érhető el. Az eredmény nem marad el: az ismertség, a profit és a piaci részesedés mérhetően növekedik.

Tovább